worst company that i ever worked for: opiniones de empleados con el puesto de Empleado anónimo en Ranbaxy

1,0
14 ene 2016
Empleado anónimo
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

1) flexible working hours 2) good for graduate students

Desventajas

1) by far worst company that i ever worked for 2) unprofessional 3) bad systems 4) bad management - no no strategic direction and long term visions 5) High staff turnover 6) full of amatuer staff

Echa un vistazo a otras opiniones sobre Ranbaxy.

5,0
25 may 2017
Empleado anónimo
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

exposure , growth and development

Desventajas

Nepotism,

3,0
10 nov 2024
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

nice company to work with

Desventajas

high working hours, late night sittings

Ver opiniones por: Útil|Valoración|Fecha|Todo