Great experience, opened a lot of doors!: opiniones de empleados con el puesto de Empleado anónimo en Informatica
4,0
3 sept 2013
Empleado anónimo
Exempleado, más de 5 años
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa
Ventajas
Started off a couple of years ago, and the experience was over whelming. All kinds of great, smart people you work with, fun culture and above all good management.