SBO Manila: opiniones de empleados con el puesto de Empleado anónimo en Shell

4,0
8 feb 2021
Empleado anónimo
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

goo salary, good environment, good benefits

Desventajas

I cant think of any cons right now

Echa un vistazo a otras opiniones sobre Shell.

5,0
8 may 2026
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

Shell is a wonderful company to work for. They truly support your continued development and many employees have been here for 20+ years. The work culture is one that provides a feeling of true psychological safety.

Desventajas

There are lots of meetings.

3,0
26 jun 2026
Empleado anónimo
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

Good management and coworkers i had.

Desventajas

Too many gas spills in area

Ver opiniones por: Útil|Valoración|Fecha|Todo