It's a very good company: opiniones de empleados con el puesto de Empleado anónimo en Rai Techintro

5,0
4 jun 2019
Empleado anónimo
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

It's a it it company, very friendly atmosphere

Desventajas

Those are job seekers the right place to get job.....

Echa un vistazo a otras opiniones sobre Rai Techintro.

4,0
15 dic 2025
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

Straight forward task, no headache, timely payment

Desventajas

Lack of oppurtunity to learn new techs, you mostly do what you already knows.

5,0
23 jun 2019
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

Good management, lot of opportunities to learn new things and enhance skills, working environment is good, Good supportive from management to learn new technologies and implement in the projects.

Desventajas

There are no cons in the workplace

Ver opiniones por: Útil|Valoración|Fecha|Todo