3D Generalist: opiniones de empleados con el puesto de Empleado anónimo en R7 - Rede Record

2,0
29 sept 2015
Empleado anónimo
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

Salaries above average Short hours working period which gives time to do your own stuff Nice team

Desventajas

Management dont seem to understand what is involved in the production Employees are not valued and always are under pressure of losing their jobs

Echa un vistazo a otras opiniones sobre R7 - Rede Record.

5,0
13 ene 2016
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

Great company to work for

Desventajas

Brazilian money has not much value compared to dollar - I used to get paid in Real, Brazilian money.

3,0
6 jul 2015
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

I had the chance to travel arould the world and meet new people.

Desventajas

Salarie and they donot give any benefits.

Ver opiniones por: Útil|Valoración|Fecha|Todo