intern: opiniones de empleados con el puesto de Empleado anónimo en R/GA

5,0
18 nov 2018
Empleado anónimo
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

amazing work experience good environment

Desventajas

no cons for this one it was amazing

Echa un vistazo a otras opiniones sobre R/GA.

5,0
9 oct 2025
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

Positive environment, creative and interesting tasks

Desventajas

Not necessarily a con but work ethic and high quality work is required

1
2,0
24 mar 2026
Recomendar
Aprobación del CEO
Perspectiva de la empresa

Ventajas

High profile accounts and clients and a focus on digital transformation.

Desventajas

Hands down, the worst experience I've ever had. Not the whole company, but the way I was treated was unacceptable.

Ver opiniones por: Útil|Valoración|Fecha|Todo