1. «Like a breath of fresh air»

    5.0
    • Conciliación de la vida laboral y personal
    • Cultura y valores
    • Proyección profesional
    • Remuneración y beneficios
    • Dirección ejecutiva
    Empleado actual - Digital Specialist en Scarborough, Inglaterra
    Recomendable
    Perspectiva positiva
    Valoración positiva director(a) gral.

    Trabajo en Yell desde hace menos de un año (tiempo parcial)

    Ventajas

    Excellent training materials and trainers, Interactive and up to date. Feeling valued. Encouraged to ask questions.

    Desventajas

    Just finished second week of training. So would have to say none at the moment.

    Seguir leyendo

    Respuesta de Yell

    September 30, 2019Telesales Director

    Thank you for your feedback and the suggestion around the play with another staff member, we will take this away and look at how we can make this happen. Please keep giving us feedback both positive and areas we can improve on either through Glassdoor or just simply talking to the management on site in Scarborough.

  1. «Great company to work for»

    5.0
    • Conciliación de la vida laboral y personal
    • Cultura y valores
    • Proyección profesional
    • Remuneración y beneficios
    • Dirección ejecutiva
    Empleado actual - Account Manager en Birmingham, Tippecanoe, IN
    Recomendable
    Perspectiva positiva
    Valoración positiva director(a) gral.

    Trabajo en Yell desde hace más de 5 años (jornada completa)

    Ventajas

    Unlimited earnings opportunity. Territory management is like running your own business.

    Desventajas

    Targets can be tough to hit. Particular focus on different products, focus shifts. Lots of admin work

  2. «Web Support Specialist»

    4.0
    • Conciliación de la vida laboral y personal
    • Cultura y valores
    • Proyección profesional
    • Remuneración y beneficios
    • Dirección ejecutiva
    Exempleado - Empleado anónimo 

    Trabajé en Yell durante más de 3 años (jornada completa)

    Ventajas

    Higher pay than other employers

    Desventajas

    No work life balance and lots of management transfers

    Respuesta de Yell

    December 10, 2017Head of Customer Onboarding

    Hi, Thank you for the review, it isn’t clear from the review when you left the business, but we are pleased to hear that your experience was a positive one. In terms of your feedback one of our key focuses this year has been on facilitating employee’s with managing their work- life balance and where possible we now offer agile-working and home-working across the business. Thank you again for leaving your feedback.

Descubre más opiniones sobre Yell.