Opinión de empleado

1. UnitedHealthcare | División de UnitedHealth Group
    4.0

Jr. Ingeniero de Procesos en iimed medical reynosa

Oct 25, 2015 - Ingeniero De Procesos Junior en Reynosa, Tamaulipas

Ventajas

es un buen lugar para trabajar, tiene un excelente ambiente de trabajo y siempre busca el crecimiento de sus empleados. iimed cuenta con una certificación en ISO 13485 (dispositivos médicos) que significa tener una adecuada gestión de la calidad.

Desventajas

No tengo contras sobre iimed, he ganado mucho trabajando aquí, solo tengo 26 años. y llevo 4 años trabajando aquí, es hora de mudarme de mi zona de confort, imed es un lugar excelente.

Traducción automática del inglés realizada por Google
    Mostrar original
  1. 5.0

Brief summary

Dec 27, 2020 - Empleado anónimo

Ventajas

Structure, benefits, focus on team

Desventajas

No comment at this moment

2. 4.0

Plenty of opportunities, but hard to get into them

Oct 21, 2021 - Senior Director of Technology en Eden Prairie, MN

Ventajas

The company is a strong performer, so job security is pretty high, especially if you are a moderate to strong performer. Good benefits, but certainly could be better. Employee stock purchase plan has been good due to the company performance. There are a lot of jobs in the company. It's easier to get them if you are internal, but still not easy. If you are a strong performer, ie. Exceeds Expectations, you will be rewarded well, especially as you get into the higher grade levels (GL 28+)

Desventajas

Difficult to move to new positions internally unless you have a contact in the new area. Like anywhere, if you have been with the company for a long time your pay doesn't keep up with what new hires are getting in the same grade level. Can be 20%-40% more than what you are making. Again, that's a common problem. They are currently taking a strong approach to Covid vaccines, but many companies are doing the same.

Descubre más opiniones sobre UnitedHealth Group.