Flex Contact Center: Good company to start, flexible politics. | Glassdoor.es
  1. «Good company to start, flexible politics.»

    EstrellaEstrellaEstrellaEstrellaEstrella
    • Conciliación de la vida laboral y personal
    • Cultura y valores
    • Proyección profesional
    • Remuneración y beneficios
    • Dirección ejecutiva
    Empleado actual - Data Scientist en Florianópolis, Santa Catarina
    Recomendable
    Perspectiva positiva

    He estado trabajando menos de un año como jornada completa en Flex Contact Center

    Ventajas

    Good starting salary in comparison to the market, relatively flexible work time.

    Desventajas

    Doesn't provide the possibility to do remote working, even for IT. The dress code could be better, for example, it is only possible to use a very specific kind of shorts in the summer if you want to use shorts, and this kind of shorts is very uncomfortable.

    Seguir leyendo
    Flex Contact Center2019-11-23
  1. «Project Manager»

    EstrellaEstrellaEstrellaEstrellaEstrella
    Empleado actual - Empleado anónimo 

    He trabajado como/a jornada completa en Flex Contact Center

    Ventajas

    A good enviroment to work, with great people and amazing team

    Desventajas

    its a small company and Brazil stay at a critical finances crises

    Flex Contact Center2015-08-19
  2. «muito bom»

    EstrellaEstrellaEstrellaEstrellaEstrella
    • Conciliación de la vida laboral y personal
    • Cultura y valores
    • Proyección profesional
    • Remuneración y beneficios
    • Dirección ejecutiva
    Empleado actual - Operador De Telemarketing Ativo 
    Recomendable
    Perspectiva positiva

    He estado trabajando menos de un año como jornada completa en Flex Contact Center

    Ventajas

    tem flexibilidade, renda salarial estável

    Desventajas

    a empresa é muito boa

    Flex Contact Center2020-03-24

Descubre más opiniones sobre Flex Contact Center.