Flex Contact Center: OTIMO | Glassdoor.es
  1. «OTIMO»

    EstrellaEstrellaEstrellaEstrellaEstrella
    • Conciliación de la vida laboral y personal
    • Cultura y valores
    • Proyección profesional
    • Remuneración y beneficios
    • Dirección ejecutiva
    Exempleado - Empleado anónimo 
    Recomendable
    Perspectiva positiva

    Trabajé como/a tiempo parcial en Flex Contact Center

    Ventajas

    empresa ótima, se importam muito com os funcionários

    Desventajas

    nenhuma, sai por conta da distancia

    Consejos para la Dirección

    estão de parabéns

    Flex Contact Center2019-07-25
  1. «Good company to start, flexible politics.»

    EstrellaEstrellaEstrellaEstrellaEstrella
    • Conciliación de la vida laboral y personal
    • Cultura y valores
    • Proyección profesional
    • Remuneración y beneficios
    • Dirección ejecutiva
    Empleado actual - Data Scientist en Florianópolis, Santa Catarina
    Recomendable
    Perspectiva positiva

    He estado trabajando menos de un año como jornada completa en Flex Contact Center

    Ventajas

    Good starting salary in comparison to the market, relatively flexible work time.

    Desventajas

    Doesn't provide the possibility to do remote working, even for IT. The dress code could be better, for example, it is only possible to use a very specific kind of shorts in the summer if you want to use shorts, and this kind of shorts is very uncomfortable.

    Consejos para la Dirección

    The IT segment of the company is definitely increasing fast, so I really think the company should start giving more attention to remote work possibilities, which is widely supported in the IT community.

    Flex Contact Center2019-11-23
  2. «Project Manager»

    EstrellaEstrellaEstrellaEstrellaEstrella
    Empleado actual - Empleado anónimo 

    He trabajando como/a jornada completa en Flex Contact Center

    Ventajas

    A good enviroment to work, with great people and amazing team

    Desventajas

    its a small company and Brazil stay at a critical finances crises

    Flex Contact Center2015-08-19

Descubre más opiniones sobre Flex Contact Center.